Friday, October 22, 2010

Kenapa Macam Ni?


Kenapa bila pergi kedai melayu ada saja slack.
Mesti ada macam-macam problem.
Kenapa jadi macam ni eh?
Kenapa kalau pergi kedai bukan melayu layanan bagus jer (tak ada lah bagus sangat tapi kalau compare dengan kedai melayu tu memang ketara lah kan?)
Entah.
Aku pun tak tau.
Sama-samalah kita fikir-fikirkan.

P/S : Benda ni buat aku terfikir banyak kali bila pergi kedai melayu sebab dah banyak kali kena dekat aku. Aku rasa kau orang pun sama dengan jer dengan aku kan? Haih.

2 comments:

  1. sebab depa tak belajaq marketing & sales dekat sekolah dulu..
    depa bajet makanan yg depa serve tu adalah punca utama rezeki
    memang, tapi sebenarnya, layanan tu antara faktor2 larisnya produk

    i tak belajaq marketing, tapi i taw benda ni

    ReplyDelete
  2. fatin : ya,yg ni i setuju ngan pendapat u..xpayah nk belajaq marketing pon da tau da..

    ReplyDelete