Thursday, June 10, 2010

The Sands Of Time.


Dulu-dulu masa time sekolah memang ketagih habis main game dia.
Satu hari akan menghadap 5-6 jam depan tv sampai kena sebat baru nak off PS One tu.
Iya lah, mana tak ketagih kan?
Nak completekan stage dia tu yang buat kita ketagih disamping jalan cerita permainan tu sendiri memang menarik.
Itu cerita dulu time budak budak dulu.

Ini sekarang keluar pulak cerita dia.
Manalah tak excited kan?
Game pun dah buat aku ketagih ni kan cerita pulak dah keluar.
Memang confirm kena tengoklah kan?

Memang aku tak boleh nak cakap apa-apa.
Time tengok movie ni aku memang diam menghayati jalan cerita dia.
Jalan cerita yang penuh unpredictable.
Plot cerita memang paling best untuk setakat ni.
Dari awal hingga habis cerita, memanjang action scene saja.
Itu yang buatkan aku terhibur.
Amat berbaloi untuk setiap ringgit dan sen yang aku labur.

Rating Filem : 9/10

P/S : Confirm akan download dan repeat tengok balik ni.

5 comments:

  1. i tataw pun movie ni diadaptasi dari sebuah game.

    berbaloi or tak, 3 kali dowh i tengok movie ni dekat panggung wayang plak tu! sumpah tak rugi.

    memang terbaik. scene action dia pehhhhhh memamng mantap habis!

    ReplyDelete
  2. fatin : 3 kali tgk? wah wah..(jaw dropped to the floor)

    ReplyDelete
  3. aiman , prince of persia pon i tak tengok lagi ):

    ReplyDelete
  4. syida : ish ish ish..g tgk cepat..sementara stok masih ada ni haa..

    ReplyDelete