Monday, May 17, 2010

Aktiviti Hujung Minggu.











Sudah seminggu tidak meng-update-kan blog ni.
Beberapa keadaan tidak mengizinkan aku untuk update sebenarnya (ceh, alasan!)
Okey, kaki aku sudah sembuh tapi tidak sepenuhnya.
Masih lagi terasa kebas dan lenguh tapi yang bestnya sudah boleh memandu kembali.
Jadi tiada lagi alasan untuk aku tidak keluar meng-enjoy-kan diri.
Sebab sudah 4 bulan duduk terperap dalam rumah memang bosan amat oh!

Hujung minggu adalah hari aku lepak bersama kawan-kawan.
Sabtu aku lepak sambil tengok show Bane (tak tahu sila google)
Lama gila aku tidak lepak tengok show since last November.
Jadi show Bane semalam memang puas dan terbaik.
Dapat tengok band kawan-kawan bermain memang best.
Sabtu memang enjoy.

Ahad aku lepak Shah Alam bersama kawan-kawan diploma dulu.
Keluar melepak bersama Affnierously, Wawan dengan Raffiuddin Roslan memang syiok!
Banyak gila benda nak catch-up balik dengan dia orang ni sebab masing-masing sudah balik ke kampung halaman.
Chances untuk melepak tu memang tak ada lah kan?
Dia orang datang Shah Alam pun sebab ada raptai konvo.
Jadi kesempatan ini tidaklah dilepaskan begitu jer kan?
Melepak bersembang dengan mereka memang mengembalikan memori balik.
Oh, rindu pulak zaman-zaman belajar dulu.

P/S : Kepada kawan-kawan diploma : Tahniah sebab dah habis belajar apa semua tu dan selamat menempuh alam pekerjaan. Nanti aku nak collect kat semua orang mintak belanja. =D

12 comments:

  1. bila masa pula pergi lepak dengan bebudak ni???

    ReplyDelete
  2. wuhuuuu...
    cik sal kite meletopsss....
    new hairstyle kah????
    pipi tetap mantop!!!
    heheheheehh
    -ZL-

    ReplyDelete
  3. baijat : weekend aku p kejap sbb ader hal kt s.alam..pastu lunch sekali ngan depa..=D

    ReplyDelete
  4. faridrul : terbs weih lepak ngan artis ni..bukan selalu taw!! awww!! suka taw mak nok..aha =D

    ReplyDelete
  5. jat, takkn nk majuk lagi jat.hahahaha.jmp aimn kejap je.tak bes pon gosip lagi.nextweek jmp.
    zambri: meletop ke? itu hairstyle musim panas di msia ok.
    aiman: hahahaha.tq for pick up me yesterday.jmp g t.

    ReplyDelete
  6. affnie : ahaha..xper,baijat tu majuk kejap jer tu..esok esok da okey da tu..=D..alrite! no problemo la..

    ReplyDelete
  7. wahhhh. syok la dia. enjoy ja keja
    i pun ta saba nak habis exam pastu balek hometown n meronggeng dengan kawan!

    ReplyDelete
  8. fatin : yeah! sudah semestinya seronok n enjoy! =D xper,abiskn exam dlu..abis exam enjoy smpai lebam..alrite? =D

    ReplyDelete
  9. wawa : wah wah! tak tau yg wawa ader belog jgk! ahaha =D utk wawa nnt next time la =D

    ReplyDelete
  10. dah lama dah berblog..nxt time eh?

    ReplyDelete
  11. wawa : sudah semestinya wawa..confirm! =D

    ReplyDelete