Thursday, February 4, 2010

Boredom II


Yeah.

Tempoh hari aku ke hospital, appointment doktor untuk check kaki aku ni.
Setelah kaki ni di x-ray untuk kali kedua, didapati bahawa tulang kaki ni masih sama keadaannya seperti baru-baru patah hari tu.
What?!
Sudah 2 minggu lebih masih tidak sambung lagi tulang kaki ni?
Aku menjadi panik seketika melihat x-ray tersebut.
Dalam kepala memang macam-macam aku fikir.
Apa yang ditakutkan ialah kaki ni tidak boleh berfungsi kerana yang patah dekat kawasan sendi.
Itu memang diakui sendiri oleh doktor.
Sampai aku pun ter'mencarut' dekat doktor tu kerana keceluparan mulut beliau.
Memang takut.

Sekarang aku diberi cuti tambahan selama 3 minggu lagi untuk menunggu tulang kaki ni sembuh sepenuhnya.
Memang bertambah boringlah aku duduk dirumah.
Arghhh!
"Someone please take me out, i'm bored as hell!"

2 comments:

  1. masya-Allah. mintak dijauhkan sebarang musibah.

    ko neh aktif sgt terlompat2 dalam bilik air kot?

    ReplyDelete
  2. ajai : malang tidak berbau,kalau bau mmg xder da ak cmnie kn?kn?
    =D

    ReplyDelete