Friday, January 29, 2010

Boredom.


Doing Nothing.

Sudah hampir 2 minggu aku hanya melepakkan diri dekat rumah.
Bosan dan sangat bosan.
Hari-hari hanya melakukan aktiviti yang sama.
Ini sumua disebabkan dengan kaki aku yang patah akibat bermain futsal.
Kadang-kadang tu terfikir juga kelebihan yang Tuhan tu beri pada kita.
Bila sudah ditarik kelebihan tu barulah mengeluh.
Haih.
Seperti kata pepatah ;
"Sudah terhantuk baru hendak terngadah"
P/S : Baijat : Aku sudah habiskan satu novel seperti yang di recommend oleh hang..=D

8 comments:

  1. bagus la.... mesti layan kan??

    ReplyDelete
  2. noorhashura : tu jer la ayat u pon kn?..=D
    baijat : haha,mmg layan la kn?..sbb da xder benda nk buat sgt..=D
    ajai : xpayah kot,layan movie kt astro pon okey..=D

    ReplyDelete
  3. cepatla masuk keje..akak jiran ko dah sunyi ni takde org nak berbalas cakap...hehehhehhee

    ReplyDelete
  4. camnelak leh kuar nama hadi ni..ni kak ina la

    ReplyDelete
  5. kak ina : tu la,sy pon pelik sape plak hadi ni..haha..=D
    affnie : bkn novel2 terbitan tempatan..haha..=D..nnt ak bg pinjam eh?

    ReplyDelete