Monday, May 30, 2011

Penantian Yang Berbaloi


Ada dua benda aku nak cerita.

1. Barcelona menang Liga Juara-Juara untuk kali yang ke-empat. Jadi ianya satu perasaan yang tidak dapat digambarkan sebab aku merupakan penyokong tegar Barca sejak 2003. Tahniah. (Tak lupa juga kepada penyokong Man Utd sebab kau oranglah alasan aku untuk terus mengutuk kau orang bulan ni. Haha)

2. Akhirnya, pencarian telah berakhir. Jadi cuti semester ni tak der lah aku nak duduk mengangkang saja. Ada jugak benda yang akan aku buat sehingga bulan 9. Mudah-mudahan segala ilmu yang ada aku dapat aplikasikan selama 3 bulan ni.

Okey, tu jer lah nak cerita. Bye.

2 comments:

  1. syida shukor : oh..u nak belanjer i ke? bile? jom! haha =D

    ReplyDelete